Lid worden

Ben je op zoek naar een gezellige en sportieve vereniging? En wil je graag een sport beoefenen die je winter en zomer kan doen, weer of geen weer? Wil je graag gezellig badmintonnen en misschien ook wedstrijden spelen in competitieverband?

Wij zijn een gezellige club met leden van alle leeftijden en waar leden op verschillende niveau kunnen spelen. Je bent van harte welkom om een keer te komen kijken.

Heb je nog vragen over BBV?

Bel of mail de secretaris:
Petra Touw            T: 06 275 499 55         E: secretaris@bbv69.nl

Wil je eerst even proberen: Proeflidmaatschap!

Wil je wat beter kennis maken met de club of wil je weten of badminton de sport is voor jou? Een proeflidmaatschap is mogelijk voor 1 maand:
  • Jeugd: € 5,00
  • Senior: € 7,50

Of ga je meteen voor een lidmaatschap?

Het inschrijfgeld bedraagt eenmalig:
  • Senioren: € 10,00
  • Junioren/pupillen: € 5,00

Het lidmaatschap wordt aangegaan voor de duur van één (boek)jaar. Een jaar loopt van 1 januari t/m 31 december. Het is mogelijk om gedurende het hele jaar lid te worden.
De contributie per 1-1-2018 zal per kwartaal bedragen:

• Senioren (vanaf 18 jaar): € 42,20
  • Junioren van 12 t/m 17 jaar: € 33,10
  • Pupillen van 8 t/m 11 jaar: € 23,50

De bondscontributie per 1-1-2018 bedraagt per jaar:

• Senioren: € 20,-
  • Junioren/pupillen: € 15,-
  • Voor nieuwe leden (zowel senioren als junioren) die gedurende een kalenderjaar beginnen, wordt de bondscontributie verrekend met een percentage van het resterende jaar.
Afmelden lidmaatschap

Afmelding als lid dient uiterlijk op 1 december schriftelijk te zijn ingediend bij de secretaris van de vereniging. Mondelinge afmeldingen zijn ongeldig. Indien de afmelding te laat geschiedt, wordt men beschouwd als lid voor het volgende jaar en dient over het gehele jaar contributie en bondscontributie te worden betaald.